Svin varmt ute

Tjo!
 
Tycker faktiskt det går jättebra med bloggandet nu.. har bloggat varje dag och har en vilja till det :)
Men ja vaknade vid 10 och skulle upp och städa massa för att jag var själv med Artur. Mamma kom
hem vid 3 och redan vid 4 drog jag och han ut lite på gården, då Ida kom och chillade lite med oss.
Vid 5 gick jag in med Artur och lämnade honom hemma och själv stack jag till Ida med Darya. Vi var
hos henne ens stund och nu sitter jag redan hemma :) Såmin dag har varit super, underbart väder,
massa städning & härligt folk (Y) Ska chilla lite nu och sen lägga mig och kolla på någon film. Kommer
somna tidigt idag känner jag haha. Svin trött redan haha. Så ska man ha sån värsta tillsammans dag med klassen imorgon ;) så nice ska det bli! Haaaa det bäst, hoj. Min godaa frukost på bild ^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback