Mitt första lilla inlägg

Hejsan alla människor!

Jag heter Alina och är runt 13 år gammal, fyller 14 nu i sommar. Tänkte skaffa en ny blogg :)
Vet inte riktigt varför men verkar ändå rätt kul haha. Har tänk berätta lite om mig själv. Jag är en tjej
som verkligen är beroende av dans och dansar mycket på min fritid, gör egna koreografier. Är också
mycket intresserad av musik. Har spelat piano i ungefär fyra år och nu har jag börjat på sång, då jag 
sjunger själv med en sånglärare. Bor i lilla Hörby, med mamma, pappa & en dryg lillebror ^^ Är lite 
beroende av fotografering och blandannat ego pics haha! Ja det var ju lite om mig, hahha! Hoppas ni
stannar och läser denna nya blogge, som kommer handla mycket om mitt liv, med härliga texter & bilder.

Nu tänkte jag berätta lite om min dag :) Har varit i skolan som ett helt vanligt barn. Sommarlov snart ;))
Efter skolan blev det å träffa bästavän och dra till hennes mormor. Sen drog vi och hämtade min bror.
Vid fyra vad jag och min bror hemma och Ida hade då redan dragit hem. Halv 6 så skulle min bror spela
fotboll, så då blev det att träffa Ida igen och sticka till Hörby FF. Var där i halv 6 och nu är jag hemma och
fixade nyss denna bloggen. Sitter framför mitt skrivbord och pluggar spanska till imorgon. Som jag skrev
innan så är det ju sommarlov snart, då slipper man verkligen allt sånt bullshit. Men måste dra... bye!  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback