Min helg

Hejsaan 

Har inte skrivit på ett tag men i fredags efter skolan stack jag till Ida, vi hade det så jäkla chill .. vattenkrig
& så -.- Sen igår var vi på middag hos typ mammas bästavän, eller något.. då blev det kinamat för dom är från kina! Det var super mumsigt med allt de goda :) var hemma vid 9 och efter det blev det direkt sängen med massa film. Somnade svin sent, vid halv fyra men klara mig ändå idag. Fick ju vakna vid halv 9 för vi skulle till den ryskaskolan i lund på avslutning :) allt gick super där! Efter det blev det nova lund och där handlade man ett linne och ett par shorts, SÅ JÄVLA FUCKING NÖJD FAKTISKT!! Sen lämnade vi mamma hus en kvinna och själva stack vi och åt lite gott, munkar och drack "Loka med smak av astrawberry ica cream" coolt att jag pallade skriva hela namnet. Sen så körde pappa mig till Hörby FF för världens bästa Ida spelade match :) och dom vann, hihi. Nu sitter jag här och chillar med "Loka med smak av astrawberry ica cream" snart blir det film! SES BITCHES. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback