Imorgon är jag ledig, wehoo

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
 
Övernice att logga in på bloggen och se att 204 st var inne och kollade igår haha :)
nej men hejsan. Sitter här framför datorn och äter gröt. Fett gott ändå. Brukar inte äta det med blev
helt sugen, så varför inte när det ändå skräpar i kylen? Dagen började svin drygt, vaknade helt sent så
hann inget plus att jag skulle lämna my brother på dagis sen hade jag bara 7 minuter och springa till min
egna skola. Men som tur så hann jag för vår lärare vår inte där och alla andra väntade på henne! 
Hade en sjukt dryg och sur dag i skolan också, så inte riktigt min dag idag. Sen kom jag hem och skulle
käka och städa lite på min hylla och vid sex så skyndade jag mer redan till aktivitetshuset med Darya för
att vi skulle värma upp musklerna och dansa lite. Efter dansen kom världens bästa Ida i sin nya smexiga
kofta och mötte oss, sen följde oss hem hihi. När man kom hem blev det och ta ett super varmt bad och
bara chilla med mobilen i badkaret och nu sitter jag här ^^ Hoppas alla har det toppen, oj glömde säga en
sak är ju ledig imorgon, kanske ingen nyhet för att alla är det -.-
Bild sen igår, men ja - hej från mig & Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback